Miksi The Process?

The Process -online-valmennus ei ole vain online-harjoitteluohjelma, jossa saat kokoelman liikkeitä, joita tehdä ilman perusteluja. Online-valmennuksemme on täydellinen ja huolellisesti suunniteltu vuotuinen harjoitteluohjelma ihmisille, jotka haluavat tulla nopeammiksi, vahvemmiksi ja notkeammiksi. Parhaaksi mahdolliseksi versioksi omasta itsestään.

Fyysisen suorituskyvyn kehittäminen ei ole kiinni pelkästään siitä, kuinka kovaa harjoittelet. Hyvin suuri merkitys on myös sillä, kuinka järkevästi harjoittelet. Harjoittelun rytmitys ja oikeanlainen harjoittelurunko korostuu silloin, kun harjoitellaan paljon. Toisaalta pienemmillä harjoitusmäärillä (harrastajat ja kuntoilijat) yksittäisen harjoituksen merkitys korostuu; jokaisella harjoituksella on merkitystä ja harjoitusten on oltava kehittäviä.

Terveenä pysyminen ja loukkaantumisten välttäminen huippu-urheilijan harjoittelurytmillä vaatii täydellistä harjoittelun ja palautumisen tasapainoa. Käytännössä tämä tarkoittaa harjoitteluohjelman suunnittelua kuukausiksi, jopa vuosiksi eteenpäin. Aloitin voimaharjoittelun kilpailumielessä aikuisiällä, joten moni nuorena aloittanut kilpakumppanini on harjoitusmäärissä selvästi minua edellä. Hyvin suunnitellulla ja toteutetulla, määrätietoisella harjoittelulla olen kuitenkin saavuttanut erinomaisia tuloksia ja menestystä.

Painonnosto- ja maksimivoimaharjoittelu ovat fyysisesti erittäin raskaita ja kuluttavia harjoitusmuotoja, eikä niitä pysty harjoittelemaan tiettyä määrää enempää. Lisäksi, liian yksipuolinen harjoittelu lisää lihasepätasapainoa, heikentää liikkuvuutta ja pahimmillaan altistaa loukkaantumisille. Tasapainoinen ja hyväkuntoinen keho luodaan yhdistämällä toiminnallisuutta, voimaharjoittelua, ketteryys- ja nopeustreenejä sekä aerobisia, hapenottokykyä lisääviä harjoitteita.

Online-valmennuksemme treeni- ja palautumisjaksot perustuvat ihmisen fysiologian keskimääräiseen kykyyn adaptoitua tiettyyn harjoittelumäärään ja siitä palautumiseen.

Online-valmennuksemme muodostuu kahdesta eri ohjelmasta, helpommasta Strength & Performance -ohjelmoinnista ja vaativammasta Weightlifter PRO:sta. Strength & Performance -harjoituksia voit tehdä tavallisilla kuntosaleilla ja se soveltuu kuntoilijoille, aktiiviliikkujille ja voimanostajille. Vaativampi Weightlifter Pro on kilpaurheilijan treeniohjelma, joka sisältää kaiken mitä tarvitset tullaksesi huippu-urheilijaksi; käytännössä samoja harjoituksia. joilla itse harjoittelen. Lisäksi kehitimme kevään 2020 poikkeustilan aikana Stay @ Home -treeniohjelman, joka mahdollistaa monipuolisen harjoittelun ilman kuntosaliympäristöä, esimerkiksi kotona tai matkoilla. Voit seurata Stay @ Home -ohjelmaa joko pelkästään tai korvaavina harjoitteina silloin, kun et pääse tekemään WL Pro tai S&P -treenejä.

Harjoituskerrat on jaettu kolmeen alakategoriaan, jotka näet alla. Kategoriat ovat painonnosto ja voimaharjoittelu, ketteryys ja nopeus sekä kestävyys ja hapenotto. Näistä voit helposti valita harjoitteita, jotka sopivat tavoitteisiisi ja sen hetkisiin aikatauluihisi, tai lisäharjoitteiksi oman lajisi ohessa, tai voit tehdä treenejä kaikista kategorioista ja kehittää näin itseäsi mahdollisimman monipuolisesti.

Weightlifting
Pro

Weightlifter Pro on kilpaurheilijan tai tosissaan treenaavan treeniohjelma, joka sisältää kaiken mitä tarvitset tullaksesi huippu-urheilijaksi; käytännössä samoja harjoituksia, joilla itse harjoittelen.

Weightlifter Pro sisältää kaikki tarvittavat elementit painonnoston ja muiden urheilullisten ominaisuuksien harjoitteluun ja kehittämiseen aina huipputasolle saakka.

Strength & Performance

S&P-ohjelma sisältää monipuolisia harjoitteita ilman vaativia painonnostoliikkeitä.

Strength & Performance -harjoituksia voit tehdä tavallisilla kuntosaleilla ja se soveltuu kuntoilijoille, aktiiviliikkujille ja voimanostajille, jotka haluavat monipuolistaa harjoitteluaan urheilullisempaan suuntaan perinteisestä kyykky-penkki-maastaveto-mantrasta.

Stay @
home

Voit seurata Stay @ Home -treeniohjelmaa kun olet mökillä/reissussa/lomalla tai et muusta syystä pääse salille. Treenit on kehitetty kotitreenaajille ja monipuolisiksi vaihtoehdoksi esimerkiksi loma-ajan ja työmatkojen treeneiksi.

Treeneissä on paljon kehonpainoharjoituksia, hyppyjä, sprinttejä ja vastaavaa. Lisäksi suositeltava treenipaketti esim mökille sisältää seuraavaa:

  • Keppi/harjanvarsi
  • Kahvakuula (5 kg ->), ei tarvita suurta kuulaa
  • Käsipainot (mikä tahansa paino, mielellään 2 saman painoista)
  • Lisäpaino (esim reppu, mikä tahansa raskas esine, jota käyttää painoharjoittelussa)
  • Leuanvetotanko​/muu paikka jossa voi roikkua
Painonnosto & voimaharjoittelu

Monipuoliset painonnoston lajitreenit ja voimaharjoittelu kattaa noin 60% ohjelman treeneistä.

Ketteryys &
Nopeustreeni

Ketteryys- ja nopeusominaisuuksien kehittäminen parantaa suoritustasi lähes lajissa kuin lajissa.

Kestävyys &
Hapenotto

Aerobinen kunto ja hapenottokyky lisäävät jokaisen urheilijan harjoittelukapasiteettia lajista riippumatta.

Mitä saat?
Viikottainen vaihtuva treeniohjelma

Näet harjoitusohjelman viikoksi eteenpäin. Voit valita harjoitteista ne, jotka sopivat parhaiten tavoitteisiisi, tai tehdä vaikka kaikki jos pystyt!

Kattavat video-ohjeet liikkeisiin

Harjoitusohjelma sisältää kattavan, yli sadan liikkeen videokirjaston, jossa näytetään liikkeiden oikeat suoritustavat.

Automaattinen kehityksen seuranta

WODconnectissa on sisäänrakennettu tulosseuranta, jonka avulla voit seurata kehittymistäsi pidemmällä aikavälillä.

Kannustava treeniyhteisö

Voit katsella ja kommentoida muiden harjoitusvideoita tai lähettää Facebook-ryhmäämme omia videoitasi, jolloin saat neuvoja ja apua muilta treenaajilta.

Valmentajien ohjeet ja kommentointi

Pääset mukaan Facebook-ryhmään (Klik!). jossa valmentajat voivat kommentoida tekniikkaasi ja vastata kysymyksiisi.

Mahdollisuus osallistua leireille

Järjestämme vuosittain treenipäiviä ja harjoitusleirejä, joihin online-valmennuksen osanottajat pääsevät mukaan.

Aloita oma prosessisi nyt!

29,90 € / kuukausi

Tilauksen voi keskeyttää koska tahansa kesken laskutuskauden painamalla tältä sivulta punaista nappulaa ’Unsubscribe’, joka keskeyttää tilauksen. Tilaus päättyy tuolloin voimassa olevaan laskutuskauteen, eikä uutta laskutusta tapahdu. Voit nähdä harjoitusohjelman vielä kuluvan laskutuskauden loppuun asti.

Huom! Jos WODconnectissa poistut vain salilta (exit gym), etkä peruuta tilausta, tilaus ei katkea.

Tilauksen keskeyttäminen haluttuun laskutuskauteen on tilaajan vastuulla.

Mikäli maksukorttisi vaihtuu, voit vaihtaa uuden kortin tiedot järjestelmään tämän sivun kautta. Valitse oikeasta reunasta kohta Update Card. Sivu toimii parhaiten tietokoneen selaimella käytettynä.