Näytetään kaikki 6 tulosta

  • Easy WL – Moniharjoittelu – toiminnallinen painonnosto-ohjelma

    29.90 

    Aloittelijan painonnosto-ohjelma tempauspainotuksella Laji: Painonnosto + toiminnallinen Taso: Aloittelija / Aloittelija + Kesto: 3 viikkoa + kevyt viikko Harjoituksia per viikko: 4 Volyymi: Keskisuuri Alkulämmittelyt: Sisältyy ohjelmaan Tämä harjoitusohjelma sopii sinulle joka haluat harjoitella neljästi viikossa monipuolisesti. Joka viikolle on valittuna yksi pienempi metcon, jonka voit vapaavalintaisesti tehdä neljännen harjoitteen päälle. Ohjelma on yleisohjelma, jossa…

  • Easy WL 1 – Aloittelijan painonnosto-ohjelma tempauspainotuksella

    29.90 

    Aloittelijan painonnosto-ohjelma tempauspainotuksella

    • Laji: Painonnosto
    • Taso: Aloittelija
    • Kesto: 4 viikkoa
    • Harjoituksia per viikko: 3
    • Volyymi: Kohtalaisen kevyt
    • Alkulämmittelyt: Sisältyy ohjelmaan

    Tämä ohjelma on sinulle, joka olet jo hieman tutustunut painonnostoon, mutta et vielä tunnista itseäsi edistyneeksi taito-ominaisuuksiltaan. Harjoitusohjelmat on tehty tukemaan oppimista punttikoulujen tueksi tai näiden jälkeen. Suosittelemme lämpimästi aloittamaan painonnostoharjoittelun ensin ohjatusti, jotta taitojen oppiminen on helpompaa.

    Tämä harjoitusohjelma koostuu neljästä viikosta harjoituksia, joissa yhteen viikkoon mahtuu kolme harjoitusta. Koko kehon voimaharjoittelu on huomioitu jo tässä, eli et tarvitse tämän lisäksi muuta ylimääräistä harjoitusohjelmaa.

    Ostettuasi ohjelman, saat latauslinkin, josta ohjelma on ladattavissa käyttöösi 7 vuorokauden ajan. Lataathan siis ohjelman heti ostettuasi.

  • Voimailijan voimistelu 1.0

    29.90 

    Voimailijan voimistelu 1.0

    • Laji: Kaikki kuntosaliharjoittelu
    • Taso: Hieman harjoitelleista ylöspäin. Osa vaativammista liikkeistä on mahdollista tehdä helpotettuna
    • Kesto: 4 viikkoa
    • Harjoituksia per viikko: 2-3
    • Volyymi: Keskisuuri

    Tämä opas sisältää neljän viikon progressiivisen harjoitteluohjelman, joka on suunniteltu voimailua harrastaville tukevaksi harjoitteluksi. Suurin osa treeneistä on mahdollista tehdä 15-20 min aikana ja tulee suorittaa normaalin harjoittelupäivän päälle.

    Suhteellinen voima on yksi isoista peruspilareista jokaiselle urheilijalle. Mitä vahvempi olet suhteessa omaan kehonpainoosi sitä vahvempi olet myös ulkoisten välineiden ja esineiden kanssa. Ohjelman kirjoittaja on kilpaillut CrossFitissa suomen huipulla lähes 110 kiloisena ja ymmärtää oman kehon hallinan ja suhteellisen voiman merkityksen myös isoilla ja vahvoilla urheilijoilla.

    Ohjelma sisältää kaikkea kuntosaliharjoittelua tukevia kehonpainoharjoitteita, tasapaino- ja taitoharjoitteita, keskivartalotreenejä ja voimakestävyysharjoituksia.

    Huom! Ostettuasi ohjelman, saat latauslinkin, josta ohjelma on ladattavissa käyttöösi 7 vuorokauden ajan. Lataathan siis ohjelman heti ostettuasi.

  • WL PRO1 – Tempauspainotteinen painonnosto-ohjelma edistyneille

    29.90 

    Aloittelijan painonnosto-ohjelma tempauspainotuksella

    • Laji: Painonnosto
    • Taso: Edistyneet
    • Kesto: 4 viikkoa + kevyt viikko
    • Harjoituksia per viikko: 4-5
    • Volyymi: Keskisuuri
    • Alkulämmittelyt: Sisältyy ohjelmaan

    Tämä ohjelma sopii sinulle joka rakastat painonnostoa. Harjoituksia on alussa viisi kappaletta viikossa, joista yksi on ponnistus- ja oheisharjoittelupainotteinen. Viimeiset kaksi viikkoa harjoitellaan neljästi viikossa.

    Painopisteenä on  tempaus ja sen peruskuntokausi. Sarjat ovat pitkiä ja prosentit maltillisia. Tämän ohjelman tarkoituksena on aktivoida takaketjua ja saada nostolinja tulemaan lähemmäksi. Malta siis painojen suhteen ja keskity hyvään tekniikkaan. Voit tämän ohjelmoinnin jälkeen aloittaa esimerkiksi WL Pro – Tempauksen erikoisjakso ohjelmoinnin tai kisaan valmistavan.

    Ostettuasi ohjelman, saat latauslinkin, josta ohjelma on ladattavissa käyttöösi 7 vuorokauden ajan. Lataathan siis ohjelman heti ostettuasi.

  • Yksilöity harjoitusohjelma

    Alkaen: 124.00  / kuukausi - 12 kuukautta

    Harjoitusohjelmat suunnitellaan tavoitteidesi mukaisesti (elämäntapamuutos, painonpudotus, painonnousu, muiden lajien harjoittelua tukevat ohjelmat).

    Harjoitusohjelmat tehdään esitietotolomakkeen perusteella juuri sinun tarpeisiisi. Voit olla kuntoilun aloittava, kokeneempi liikkuja tai pitkän linjan urheilija. Teemme myös kilpailuun valmistavat harjoitusohjelmat ja muiden lajien harjoittelua tukevat treeniohjelmat.

    Tilatessasi harjoitusohjelman saat sähköpostiisi esitietolomakkeen, jonka perusteella sinulle rakennetaan yksilöity harjoitusohjelma. Täytä lomake ja lähetä se meille lomakkeen ohjeiden mukaisesti.

    Saat harjoitusohjelman kuukausittain sähköpostiisi ennen edellisen harjoitusohjelman päättymistä. Huomioithan, että harjoitusohjelma tehdään yksilöidysti, joten toimitus voi kestää 7-15 päivää siitä, kun palautat täytetyn esitietolomakkeen.

    Tilatessasi harjoitusohjelman, saat laskun sähköpostiisi kerran kuukaudessasi valitsemasi sopimuskauden ajan. Laskutus lopetetaan automaattisesti sopimuskauden päätyttyä.

  • Yksilöity ravintovalmennus ja harjoitusohjelmapaketti

    290.00 

    Harjoitusohjelmat ja ravinto-ohjelmat suunnitellaan tavoitteidesi mukaan (elämäntapamuutos, painonpudotus, painonnousu, urheilua tukevat ruokavaliot yms)

    Harjoitusohjelmat tehdään esitietotolomakkeen perusteella juuri sinun tarpeisiisi. Voit olla kuntoilun aloittava, kokeneempi liikkuja tai pitkän linjan urheilija. Teemme myös kilpailuun valmistavat harjoitusohjelmat ja muiden lajien harjoittelua tukevat treeniohjelmat.

    Ruokaohjelmamme rakentuvat ravintosuositusten ympärille ja ravintosi muodostuu puhtaasta perusruoasta. Ruokavaliossa huomioidaan perusaineenvaihduntasi ja liikuntatottumustesi aikaan saama lisäkulutus. Laajan esitietolomakkeen avulla osaamme huomioida myös muun elämäntilanteesi vaikutukset, työelämän, stressin ja muiden henkilökohtaisten asioiden aiheuttaman kuormituksen. Ravinto-ohjelma suunnitellaan juuri sinulle.

    Urheilijan ruokavalioissa huomioidaan urheilijan laji, ikä ja tavoitteet. Teemme ruokavaliot myös nuorille urheilijoille ja painoluokkaurheiluun.

    Painonpudotusruokavaliossa maksimoidaan rasvanpoltto ja pyritään säilyttämään hankittu lihasmassa. Parhaimmillaan lihasmassa voi jopa kasvaa ruokaohjelman aikana.

    Ruokaohjelmien toteutuksesta vastaavat Anni Vuohijoki ja Juho Murtonen. Annilla on pitkä kokemus painoluokkaurheilun tehokkaasta painonhallinnasta ja Juho on kaitsenut useita fitness-urheilijoita jopa kisalavoille asti.

    Ruokaohjelman päivitykset 79 € kerta tai tapaamisen/Skypen kanssa 99 € kerta.

    Konsultaatio alkupalaverin jälkeen 25 € / kerta (15 min).

    Huom! Saat esitietolomakkeen latauslinkin ja toimintaohjeet tilattuasi valmennuspaketin. Lataa lomake itsellesi.